M'agrada buscar... i trobar idees noves...

Crear objectes amb material reciclat i convertir-los en objectes pràctics i útils.

Aquest blog és un espai pels meus treballs i il·lustracions
i també un recull de pàgines interessants, de reciclatge, manualitats,
plenes d' idees.....per.... CREAR
Tot està a les teves mans..

Espero que us ajudi i us agradi...
Benvinguts!!

ELS MEUS TREBALLS.....

ELS MEUS TREBALLS.....
ST JORDI: una rosa, un llibre i un petó

Reciclatge de pots metàl·lics

Plats fets amb PAPER MACHÉ

el petó del peix....

el petó del peix....
Capsa pintada a mà

Pintura de vidre

Lluna de paper de diari i cartró

Postal peixos

miralls pintats amb pintura de vidre

Pintura de roba

capsa de fusta

més flors..

més flors..

INVITACIONS DE CASAMENT

INVITACIONS DE CASAMENT

ELS MEUS pekeARTISTES

PAPIROFLEXIA (extret d'internet)

CAIXA D'ESTRELLA